Pagina's

vrijdag 31 mei 2013

ivoor chiffon trouwjurken elegante stijl kapel trein

ivoor chiffon trouwjurken elegante stijl kapel trein
heb ik besloten om online te zoeken naar een trouwjurk als ik het geld te besteden aan een dure jurk van een boetiek niet hebben, maar ik heb nog iets bijzonders wilden. ik ben zo blij dat ik vond smil jurken! bestelde ik deze jurk en 3 weken later was aangekomen, vakkundig verpakt in een klein doosje. ik was een beetje bezorgd over de kwaliteit als de prijs zo laag is voor een trouwjurk, dus ik hield mijn adem in toen ik haalde het uit de doos en alles wat ik kan zeggen is de kwaliteit liet me sprakeloos. de kralen is voortreffelijk en de jurk is zo goed gemaakt, het is iets dat je zou verwachten van een boetiekhotel. Ik bestelde een jurk gemaakt met aangepaste metingen en de jurk kwam een beetje langer dan ik had besteld maar de klantenservice respons was uitstekend en dit probleem was zeer snel en pijnloos opgelost. Ik zou zeker niet aarzelen om opnieuw van deze site bestellen en ik heb hen aangeraden aan vrienden die ook op zoek zijn naar een trouwjurk. dankuwel smil jurken voor het verstrekken van zulke mooie producten tegen betaalbare prijzen!
toen ik zag de foto ik had niet gedacht dat het zou zo goed voor me zijn, maar ik was verkeerd! ik deed naaien met mijn maten, en was perfect genaaid. de kleur, grootte, kwaliteit, allemaal ..... verraste me boven al mijn verwachtingen gezien de prijs.
Ik beveel het aan iedereen!
silhouet: mantel column
hals: strapless
versieringen: appliques, beading, ruches, side-gedrapeerde
zoom / trein: kapel trein
Mouwlengte: mouwloos
stof: ivoor chiffon
stijl: klassiek en tijdloos, elegant en luxueus
trouwlocaties: strand / bestemming, kerk, tuin / outdoor, hal
seizoen: lente, herfst, zomer
korte trouwjurken 2013 online korte trouwjurken me trouwjurken site nl
Elastische geweven satijn halter bloem chiffon trouwjurken TJ2013073

Geen opmerkingen:

Een reactie posten