Pagina's

vrijdag 31 mei 2013

A-lijn v-hals knie-lengte Lace Vintage Trouwjurk online

Ik was zo zenuwachtig over het kopen van online, maar ik dacht, voor minder dan $ 200 het is een schot waard! de jurk vóór de waarschijnlijke datum verzonden 4 dagen en duurde slechts 3-4 dagen om mij te pakken. ik had moeten betalen een 45 $ pick-up fee die ik was bummed ik werd niet meegedeeld, maar ach. het kwam in een zeer kleine doos die me zenuwachtig gemaakt, maar bij het openen van het toont bijna geen tekenen van de scheepvaart!

de kwaliteit is echt leuk. een paar van de pailletten zijn los en er zijn een aantal extra onderwerpen die moeten maar niets belangrijks of merkbaar te worden bijgesneden. oh, het enige wat ik was ontevreden over is dat ze vergaten om de gesp aan de top van de rits dus ik zal moeten krijgen een aangenaaid, ik herinner me het lezen van 3-4 beoordelingen waarin hetzelfde. nog, ik was niet verwacht perfectie, dus ik ben niet ontevreden.

het past echt goed. het leuke aan deze jurk in het bijzonder is dat het heeft de veterschoenen lijfje dus het is vrij instelbaar zover taille / borstomvang gaat. de lengte is perfect! het nog net borstels de grond bij het staan ​​met ongeveer 3 "hakken op. het is comfortabel en licht, maar niet goedkoop gevoel. http://trouwjurk2013.favos.nl/

ik moest betalen $ 268 aan het licht in de doos (voor de scheepvaart, en ik heb het op maat van mijn maat dus dat was extra), $ 44 tot ups, en ik moet een klein bedrag betalen om een slotje genaaid en ik moet betalen om het te verzenden naar alaska waar mijn bruiloft is (ik ben nu in puerto Rico). al met al het totaal moet komen om 400. nog steeds een stuk minder dan ik zou hebben moeten betalen voor een salon jurk!
ik zeker aanraden het te bestellen van hier. ik ga mijn sluier en andere accessoires te bestellen binnenkort! SMIL Vintage Trouwjurk online

Geen opmerkingen:

Een reactie posten