Pagina's

vrijdag 31 mei 2013

mermaid strapless vegen trein tule satijnen bruidsjurken

Ik kocht deze bruidsjurken na het vallen in liefde met het, ik was bezorgd over wat ik met het bestellen uit het buitenland zouden ontvangen, de bruidsjurken kwam gisteren (iets meer dan 3 weken) en het is mooi het detail is voortreffelijk. de jurk is gemaakt van een zeer hoge standaard, het heeft een band die vastgemaakt rond de achterkant om uw buste te houden inch Ik heb het op maat gemaakt en de pasvorm is geweldig, als je twijfelt over het bestellen van deze jurk zou ik zeggen go want het ik kan niet wachten om het te dragen op mijn bruiloft in Cyprus in juli. zou je niet kopen van een jurk in de winkel voor wat je betaalt voor deze bruidsjurken zelfs met de belastingen bij invoer van £ 125,25 naar het Verenigd Koninkrijk. Ik heb bruidsmeisje en bloemenmeisje bruidsjurken van smil besteld.

hou van deze bruidsjurken. ik ben 5'7 mijn maten zijn 33 buste, taille 29, 38 heup en 60 holle op de vloer. Ik bestelde de maat 4 en het past perfect. de lengte raakt net de vloer in de voorzijde die perfect zal zijn voor mijn strand bruiloft. het heeft wel een paar plekken waar het lijkt alsof de hitte schroeide de kant applicaties, maar voor de prijs was het over het algemeen een goede deal en ik ben blij met mijn aankoop. ze liet een pin in de kant aan de onderkant met een rood hoofd. ik ga proberen om het uit te snijden zonder beschadiging van het weefsel. de foto's doen het geen recht. het is over het algemeen een goed gemaakt bruidsjurken met mooie details. het kan een beetje warm voor een zomerse bruiloft zijn als je in een moerassig klimaat als verd. ik bestelde april 29 en ontving 17 mei met het bevorderde verschepen. goedkope bruidsjurken verkopen, mooie betaalbare bruidsjurk online kopen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten