Pagina's

vrijdag 31 mei 2013

kant trouwjurk zeemeermin off-the-shoulder kapel trein


kant trouwjurk zeemeermin off-the-shoulder kapel trein
Ik heb nog nooit iets eerder beoordeeld, maar als ik enigszins angstig bestelde deze trouwjurk 3 weken geleden en het heeft mijn verwachtingen geblazen uit het water ik dacht ik geef het een gaan.

Tijdens deze 3 weken was ik erg zenuwachtig dat de jurk niet zou meten met de foto's of gewoon niet aankomen hebben betaald. nu ben ik zo opgewonden ik kan het niet geloven, het beeld is echt niet doen trouwjurk rechtvaardigheid, wordt de kant ingewikkeld kralen en de finish foutloos.

ik betaalde voor de gemaakte trouwjurk en de pasvorm is perfect te meten, ik gewoon de meethandleiding geven ze hier op. Ik kan het niet sterk genoeg aanbevelen, het is echt zo simpel.

het enige wat ik zou veranderen is een handleiding voor veter het omhoog zoals in de foto, ik heb heel veel lint links die paden langs de achterkant, hoewel de huidige gedachte is dat het misschien plooi in de jurk, maar ik heb genoeg van tijd om het opnieuw te proberen op en doorgronden dit uit.

we zelfs genieten van het volgen van de trouwjurk als het reisde de wereld rond om hier te komen (Cornwall, Verenigd Koninkrijk).

veel succes met je jurk zoeken, ik kan echt niet deze jurk en service sterk genoeg, zelfs mijn moeder die een naaister is verbaasd, zei dat er geen manier zou je deze trouwjurk te krijgen op deze prijs in het Verenigd Koninkrijk, u kon niet eens het materiaal!

een beetje dichter bij mijn trouwdatum (april 2014) ik zal het bestellen van mijn bruidsmeisje jurken van hier, maar als ze tieners en groeit nog steeds is het te vroeg voor ons. Ik ben blij dat ik heb minstens 8 maanden te bladeren en kies hoewel :-) SMIL Kant Trouwjurk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten