Pagina's

vrijdag 31 mei 2013

Tja, wat kan ik zeggen over dit SMIL avondjurken? I Love Love Love it!

Tja, wat kan ik zeggen over dit avondjurken? I Love Love Love it! Nooit wilde het opstijgen. Ik had zoveel commentaar over hoe mooi ik keek op mijn trouwdag en hoe leuk het was om iemand in een andere stijl van andere dan strapless en verzadigen avondjurk zien. Dit is de beste online aankoop die ik ooit heb gemaakt.

Ik kocht het vorig jaar in juli voor mijn oktober bruiloft in Alnwick, Engeland. Ik weet wat je allemaal denken, niet een heel zomers maand (veel mensen die hebben verlaten reviews kocht het voor een strand bruiloft), maar deze jurk voorzien van mijn tea-party thema gewoon perfect en, zoals ik ben tenger, wist ik Ik wilde een korte jurk. De silhouet van deze avond jurk is te sterven, heb ik wat foto's zetten naast mijn review om jullie allemaal te tonen. Als je petite als ik en op zoek naar een klassieke tijdloze jurk zijn, kijken niet verder. Dit is het.

Ik bestelde deze op maat gemaakt, het invoeren van mijn maten als ik het besteld. Ik heb nog moest hebben veranderd bij de schouders, maar de taille fit en de lengte van de avondjurk voor mijn lengte was perfect.

Toen ik trok het uit de doos, was ik eigenlijk teleurgesteld toen ik probeerde het op. Dit was puur omdat het werd gevouwen en niet rechts hangen. Maar zodra de kreukels uit waren en ik kon zien welke bits nodig om enigszins worden gewijzigd, het was precies wat ik was na en ik had geen spijt.

De rok is erg vol. Laat u niet misleiden wanneer je het ontvangt in de doos .. zodra zijn uit de doos zul je nooit krijgen het terug in! :) Als het eenmaal is veranderd bij de schouders (dus de achterkant niet gapen) en gestoomd, ik was in de wolken met het. Zijn eerlijk gezegd de beste beslissing die ik ooit heb gemaakt.

De kwaliteit is zeer goed voor de prijs, en geen van mijn gasten kon geloven dat ik online gekocht in plaats van een bruids winkel. Ze dachten allemaal dat ik was erg dapper, maar ik wist gewoon dat dit de avondjurk voor mij!

Ik was op een budget en kocht deze jurk en al mijn bruidsmeisje jurken voor minder dan £ 500. Hoeveel andere bruiden weet je tegenwoordig dat kan zeggen dat??

Ik had zo veel leuke reacties over. Niemand kon geloven hoe mooi een korte jurk kan kijken. Zijn droevig om te zeggen, maar deze jurk maakte mijn trouwdag dat extra beetje bijzonder. Ik voelde en zag eruit als een prinses, maar zonder de koninklijke prijskaartje! (Ik had een zelfvoldaan gevoel de hele dag bij de koop ik struikelde over op deze website!)

Ja, er is een drager / douane lading, maar de jurken zijn gemaakt in het buitenland, moeten worden geleverd door de douane dus wat verwacht je? Ik kocht deze volledig in de kennis van mij wordt extra in rekening gebracht. Het geld dat ik bespaard op de jurken te kopen online was de moeite waard de kleine toeslag.

SMIL was gewoon fantastisch voor mij, ik eigenlijk bestelde de andere jurken afzonderlijk een week voordat ik bestelde mijn eigen en ze kwamen allemaal op dezelfde dag! Ik had ze al met al in 3 weken vanaf het bestellen van hen. Mijn bruidsmeisjes hield hen als goed, foto's van die ook verbonden als iemand wil geen inspiratie! Xoxo SMIL Avondjurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten