Pagina's

zaterdag 17 augustus 2013

asymmetrische trouwjurken strapless kralen kristal detaillering side draperen

asymmetrische trouwjurken strapless kralen kristal detaillering side draperen
silhouet: mantel / kolom
hals: strapless
taille: natuurlijke
zoom / trein: asymmetrisch
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: kralen, kristal detaillering, side draperen
deze jurk is echt mooi en past perfect bij mij. i mits aangepaste metingen en het was absoluut waar voor hen gemaakt. Ik ben blij en zal zeker aanraden lightinthebox aan iedereen die ik ken, familie en vrienden, die ongetwijfeld zal vragen me over de jurk wanneer ik zal het te dragen!
Deze ultra glamoureuze look heeft een strapless lieverd hals en is het lichaam bewust om uw figuur laten zien aan de halverwege de dij. bedekt met een prachtige serie van glinsterende kristallen en strass versieringen, dit trendy look beschikt illusie panelen aan de zijkanten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten