Pagina's

vrijdag 31 mei 2013

een trouwjurk gemaakt van bloemen gemaakt om de edp bruiloft tonen markeren

een trouwjurk gemaakt van bloemen gemaakt om de edp bruiloft tonen markeren
bloemist ali calver met haar prachtige bloemen bruidsjurk creatie in de gemeente huis, norwich. foto: steve adams

aan de edp bruiloft vieren tonen wordt gehouden op de vergadering huis op zondag, heeft bloemist ali calver creëerde de perfecte jurk voor een bloem fanatieke behulp van traditionele bruids bloemen zoals lawine rozen, witte hortensia, lisianthus, gipskruid, chrysanten en orchideeën.

Het duurde 10 uur om de prachtige jurk die een basis van kippengaas, wit velours en een lijfje heeft en omvat honderden individuele bloem-hoofden elk zorgvuldig met de hand toegevoegd ambacht.

"Ik wilde echt iets bijzonders aan de edp bruiloft tonen markeren te maken," zei Ali, 27, die woonachtig is bloemist op de verzamelplaats huis en die opgeleid aan easton college.

"In het verleden heb ik een vintage brandweerwagen versierd met bloemen en ik heb ongewone boeketten gemaakt voor bruiden die dingen zoals kumquats zijn, maar ik heb nog nooit iets heel graag dit maakte.

"Ik ben erg trots op en zodra het werd gemaakt ik wilde het proberen!"

ali zei dat norfolk bruiden werden steeds avontuurlijker met hun bloemen keuzes hoewel vintage stijl boeketten en al-witte regelingen bleef altijd populair.

"Dit jaar heb ik gezien een grote toename van de bruiden die een beetje brutaler met hun bloem keuzes - Ik heb een oranje en blauw huwelijk voor de komende Halloween en hebben drie boekingen voor midnight blue bruiloft bloemen gehad," zei ze.

"Wit en Cadbury paars zijn altijd populair en vintage roze zijn altijd een favoriete keuze - ze zien er altijd prachtig mensen willen meer persoonlijke afspraken nu, iets dat hun persoonlijkheid weerspiegelt.".

op haar eigen bruiloft aan man kris drie jaar geleden, ali had 250 zonnebloemen - haar favoriete bloemen - en droeg een zijde en hennep trouwjurk, de trein die is opgenomen in haar florale bruidsjurk.

norfolk brides-to-be zal al de inspiratie die ze nodig hebben om hun grote dag te plannen bij de edp bruiloft weergeven, van eten en drinken ideeën om briefpapier, bloemen, toastmasters en zelfs vuurwerk te vinden, de winter bruiloft evenement heeft het allemaal op de verzamelplaats huis .

11:00-04:00, zal 50 exposanten zijn op het gratis evenement waar koppels kunnen thema's en plannen met bruiloft professionals bespreken en te voldoen aan de assemblage huis eigen expert bruids-team zal zijn.

"Nu heb ik deze jurk gemaakt, zou ik graag een die een bruid daadwerkelijk zou kunnen dragen te maken, hoewel ik zou veranderen een aantal van de bloemen, zodat ze zou duren langer en moeten steek ze in een jurk, dus het zou kunnen zijn gedragen, "zei Ali.

"Bruiden hebben tegenwoordig meer keuze dan ooit tevoren als het gaat om hun bloemen en het is spannend als ze iets heel anders en ongewoon wilt.

"Als ze willen een florale trouwjurk, hoewel, ik denk dat het zou betekenen ik blijf de hele avond voor de bruiloft om zoiets te maken. Het zou de moeite waard zijn, hoor!" trouwjurken 2013 online, goedkoop Bruidsjurk 2013 online

Geen opmerkingen:

Een reactie posten