Pagina's

vrijdag 31 mei 2013

Trouwjurken Met Mouwen A-lijn Strapless Scalloped bekantrecht Hals Organza

bestelde ik deze jurk in mei 2012 en kreeg het op 1 juni 2012. ongelooflijk snelle mode. als ik woon in australia ik hoefde niet te eventuele extra kosten zoals deze werd geleverd door middel van australië bericht betalen. de jurk zelf was goed gemaakt en past mij bijna perfect, maar ik gaf aangepaste metingen toen ik de bestelling geplaatst. Ik ben 5 ft 7inches en een maat 12 in de meeste kleding, maar besloot om exacte metingen te geven voor dit als ik wilde de jurk om comfortabel op. Ik beveel deze stap om iedereen het kopen van een jurk. het is vermeldenswaard dat de vorm van het lijfje (over de maagstreek) helpt om de illusie van een plattere buik te geven. dus voor iedereen zorgen te maken over de vraag of dit zal een probleem zijn voor hen kan ik zeggen dat het niet op mij, en ik heb wel een lichte buik. de jurk helpt verbergen dat. het detail in het lijfje en de rok is geweldig en hoewel er een paar losse draden hier en daar zijn ze een klein ding en niet merkbaar voor iedereen die niet op zoek naar hen. algemeen het werk in het lijfje en de rok is verbazingwekkend gezien de prijs van de jurk. Ik zal ook aan toevoegen dat de jurk wordt geleverd met een ingebouwde petticoat, maar ik ben met behulp van een andere 3 hoepel petticoat alsmede aan de rok meer vorm te geven en te helpen vallen beter. Ik heb twee familieleden kijken naar de jurk op mij tot nu toe, en beiden hebben opgemerkt dat zij niet kunnen geloven hoe goed gemaakt en hoe mooi het eruit ziet op het uiterlijk, de pasvorm etc .. . de wrap die daarmee gepaard gaat is een beetje groter dan de grootte van je bestelling gemaakt, en ik wist dat het geval zou zijn als het zegt dat tegen het product. in mijn geval is het te groot, maar mijn moeder is het veranderen van het voor mij dus het is geen big deal. al met al zou ik zeggen dat ik kreeg een goede deal als de jurk is mooi, past me goed en op tijd aangekomen. Ik ben erg blij met deze aankoop en ik kijk ernaar uit om het dragen van het in november! -Narelle Trouwjurken Met Mouwen A-lijn Strapless Scalloped bekantrecht Hals Organza betaalbare bruidsjurken online

Geen opmerkingen:

Een reactie posten