Pagina's

zaterdag 17 augustus 2013

trompet zeemeermin trouwjurk appliques beading ruches tiers mouwloze

trompet zeemeermin trouwjurk appliques beading ruches tiers mouwloze
silhouet: trompet zeemeermin
hals: sweetheart
taille: laten vallen
zoom trein: vloer-lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: appliques, beading, ruches, lagen

deze jurk is prachtig! ik speciaal bestelde het met mijn metingen, en de jurk past perfect! ik denk niet dat ik ooit een jurk die dit goed passen had. alles over de jurk is van goede kwaliteit. ik bestelde het in lila. gorgeous! dit is de tweede avond jurk die ik heb besteld bij licht in de doos, en beide keren heb ik goede klantenservice gehad, de draai rond is zoals beloofd, en de jurken zijn prachtig. ik beveel! trouwjurk outlet, trouwjurk groothandel kopen, trouwjurk sample sale

Geen opmerkingen:

Een reactie posten